Requisits
Persones incloses en la llista provisional de mèrits
Documentació a presentar
Models:
Documents relacionats amb el tràmit:
Termini màxim
4 dies hàbils (del 17 al 20 de desembre)
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Escola Balear d'Administració Pública (EBAP)
Contacte
Servei o Secció responsable
Servei de Selecció
C/ Gremi de Corredors, 10, 3r (polígon de Son Rossinyol).
Tel.: 971177624
- Fax: 971177620
(oposicions@caib.es)
Observacions
D'acord amb el que estableix la Resolució de la consellera de Presidència i Administracions Públiques de modificació de la Resolució de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat de 16 de setembre de 2022 per la qual s'aprova la convocatòria del procés d'estabilització per concurs oposició per cobrir les places de personal funcionari de l'Administració general i especial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 122, de 17 de setembre):
« 21. Publicació de la composició de les borses preferents de personal interí
21.1. Les persones que hagin participat en aquest procediment selectiu i que no l'hagin superat s'han d'incloure en borses de personal funcionari interí o de personal laboral temporal, específiques i preferents a les borses ordinàries i/o extraordinàries vigents en cadascuna de les administracions. En aquestes borses s'han d'integrar els candidats que hagin participat en el procés selectiu corresponent i no l'hagin superat, però sí que hagin obtingut la puntuació mínima de 5 punts en la fase d'oposició.
21.2. A l'efecte anterior, els tribunals revisaran i baremaran, exclusivament, els mèrits relatius a experiència professional prestada i reconeguda com a personal funcionari en el mateix cos, escala o especialitat de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i els coneixements de llengua catalana, que hagin estat declarats pels aspirants en les seves sol·licituds, segons la puntuació que li atorga l'annex 4...».
Mitjançant Acord de data 13 de desembre de 2024 del Tribunal del subgrup A1 del procés excepcional d'estabilització per concurs oposició per cobrir les places de personal funcionari de l'Administració general i especial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, una vegada conclòs el procediment de revisió i baremació, s'aprova la llista provisional amb les puntuacions dels mèrits referits a la base 21.2. que han obtingut les persones aspirants del cos facultatiu superior, escala sanitària, especialitat Farmàcia, per a l'illa de Mallorca als efectes de constituir la borsa preferent de personal funcionari interí.
Podeu consultar la llista provisional de mèrits revisats esmentada en la Seu Electrònica.
Les persones aspirants disposen d'un termini de quatre dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà d'aquesta publicació (des del dia 17 fins al dia 20 de desembre), per al·legar les rectificacions que considerin pertinents sobre la valoració provisional de mèrits del concurs. Dins aquest termini, les persones interessades podran sol·licitar veure l'expedient de valoració si ho indiquen expressament en l'escrit d'al·legacions. Amb aquesta finalitat, l'EBAP, si s'escau, comunicarà en la pàgina web http://oposicions.caib.es la data i l'hora en què les persones aspirants interessades podran tenir vista de l'expedient.
La revisió dels mèrits, per a les persones aspirants que l'hagin sol·licitat dins termini, es realitzarà el dia 20 de desembre, a les 09.30 hores, a la a la seu de l'EBAP a Palma (C/Gremi de Corredors, 10, 3r, Polígon de Son Rossinyol).
Les persones aspirants que hagin d'esmenar o aclarir algun mèrit poden presentar la documentació en la seu electrònica de la CAIB, en l'Oficina d'Assistència en Matèria de Registre, o en qualsevol de les formes que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, adreçat al tribunal.